Suomen Terveydenhoitajaliitto ry logo
Kampanjakirje 1/2018
Uutiskirje_1

Juhlistamme tänä vuonna sekä 80-vuotiasta Terveydenhoitajaliittoa että terveydenhoitajien monipuolista työtä lähellä ihmistä läpi elämän. Pääset seuraamaan tärkeitä kohtaamisia näiden uutiskirjeiden välityksellä. Raskausaika ja kohtaamiset tulevan äidin kanssa aloittaa sarjamme.

Laki terveyssisarista, kätilöistä sekä äitiys- ja lastenneuvoloista vuonna 1944 on vaikuttanut merkittävästi lapsikuolleisuuden pienenemiseen Suomessa.

Äitiysneuvolassa terveydenhoitaja on keskeisessä osassa äidin ja syntyvän vauvan terveydenhoidon seurannassa. Terveydenhoitaja varmistaa myös, että tulevat vanhemmat saavat riittävästi tukea vanhemmuuteensa ja parisuhteeseensa. Myös tulevan lapsen kasvuympäristön terveellisyydestä ja  turvallisuudesta kannetaan huolta jo ennen vauvan syntymää.

Lähes kaikki raskaana olevat käyttävät neuvolapalveluja. Terveydenhoitajaliitto kannattaa yhdistettyä äitiys- ja lastenneuvolatyötä, joka useiden tutkimustenkin mukaan lisää jatkuvuutta, tuttuutta ja luottamuksellista hoitosuhdetta ja vähentää näin mm. perheiden syrjäytymisriskiä.

Superlahjakortti_kuva

Hanki uusi jäsen, saat 50 euron Superlahjakortin – teille molemmille!

Tunnetko terveydenhoitajan tai audiomomin, joka ei vielä ole Terveydenhoitajaliiton jäsen?

Nyt jäsenyydestä on iloa sekä uudelle jäsenelle että suosittelijalle. Kun hankit uuden jäsenen liittoon, saatte molemmat 50 euron Superlahjakortin.

Lisäksi joulukuussa 2018 arvotaan 500 euron Superlahjakortti kaikkien jäseniä hankkineiden  kesken. Lue lisää.

Lähetämme kahdeksan kampanjakirjettä vuoden 2018 aikana. Niiden lisäksi lähetämme normaalin uutiskirjeen kerran kuukaudessa.

Suomen Terveydenhoitajaliitto
Mikonkatu 8 A