Suomen Terveydenhoitajaliitto ry logo
Kampanjakirje 2/2018
Kampanjauutiskirje 2_2018

Juhlistamme tänä vuonna sekä 80-vuotiasta Terveydenhoitajaliittoa että terveydenhoitajien monipuolista työtä lähellä ihmistä läpi elämän. Pääset seuraamaan tärkeitä kohtaamisia näiden uutiskirjeiden välityksellä. Sarjamme toinen kirje käsittelee vauvaikään liittyviä kohtaamisia vauvaperheen kanssa.

Vauvaperheen arkeen kuuluu monia uusia asioita, joissa ammattitaitoinen terveydenhoitaja on kullan arvoinen. Olipa kyse perheen voimavarojen tunnistamisesta tai vauvan kehityksestä, vain lähellä ihmistä voi nähdä auttamisen paikat.

Terveydenhoitajaliitto on ottanut rohkeasti kantaa mm. vuoden 2016 alussa voimaan tulleeseen isyyslain muutokseen. Koska isyyden tunnustaminen neuvolakäynnin yhteydessä lisää terveydenhoitajan työn vaativuutta, pitäisi sen näkyä myös palkkauksessa.

Näillä asioilla on merkittävä vaikutus paitsi terveydenhoitajan työhön, myös pienen ihmisen ja tämän perheen elämään.

Superlahjakortti_kuva_UUSIN

Hanki uusi jäsen, saat 50 € Superlahjakortin – teille molemmille!

Tunnetko terveydenhoitajan tai audiomomin, joka ei vielä ole Terveydenhoitajaliiton jäsen?

Nyt jäsenyydestä on iloa sekä uudelle jäsenelle että suosittelijalle. Kun hankit uuden jäsenen liittoon, saatte molemmat 50 euron Superlahjakortin.

Lisäksi joulukuussa 2018 arvotaan 500 euron Superlahjakortti kaikkien jäseniä hankkineiden kesken.

Lähetämme kahdeksan kampanjakirjettä vuoden 2018 aikana. Niiden lisäksi lähetämme normaalin uutiskirjeen kerran kuukaudessa.

Suomen Terveydenhoitajaliitto
Mikonkatu 8 A