Suomen Terveydenhoitajaliitto ry logo
Kampanjakirje 3/2018
Aikajana

Juhlistamme tänä vuonna sekä 80-vuotiasta Terveydenhoitajaliittoa että terveydenhoitajien monipuolista työtä lähellä ihmistä läpi elämän. Pääset seuraamaan tärkeitä kohtaamisia näiden uutiskirjeiden välityksellä. Sarjamme kolmas kirje pureutuu lapsuusajan neuvolakäynteihin.

Elämä pienen lapsen kanssa on perheelle suuri seikkailu ja vaatii molempien vanhempien osallistumista arjen pyörittämiseen. Lapsen fyysisen, psyykkisen ja sosiaalisen kasvun ja kehityksen seuraaminen sekä vanhempien tukeminen turvallisessa, lapsilähtöisessä kasvatuksessa, lapsen hyvässä huolenpidossa ja parisuhteessa ovat terveydenhoitajan tekemää arvokasta työtä lastenneuvolassa. Näillä on kansanterveydelle suuri merkitys.

Suomalainen neuvolatoiminta, jonka alkuna pidetään Lastenlinnassa jo vuonna 1922 aloitettua huoltosisar- ja huoltolatoimintaa, on saanut maailmalla runsaasti positiivista huomiota. Kunnia hyvin hoidetusta neuvolatoiminnasta kuuluu myös terveydenhoitajien monipuoliselle koulutukselle ja ammatilliselle edunvalvonnalle. Me Terveydenhoitajaliitossa pyrimme olemaan kuulolla ja terveydenhoitajien tärkeän työn tukena.

Superlahjakortti_kuva

Hanki uusi jäsen, saat 50 € Superlahjakortin – teille molemmille!

Tunnetko terveydenhoitajan tai audiomomin, joka ei vielä ole Terveydenhoitajaliiton jäsen?

Nyt jäsenyydestä on iloa sekä uudelle jäsenelle että suosittelijalle. Kun hankit uuden jäsenen liittoon, saatte molemmat 50 euron Superlahjakortin.

Lisäksi joulukuussa 2018 arvotaan 500 euron Superlahjakortti kaikkien jäseniä hankkineiden kesken.

Lähetämme kahdeksan kampanjakirjettä vuoden 2018 aikana. Niiden lisäksi lähetämme normaalin uutiskirjeen kerran kuukaudessa.

Suomen Terveydenhoitajaliitto
Mikonkatu 8 A