Suomen Terveydenhoitajaliitto ry logo
Kampanjakirje 5/2018
email_header_5

Juhlistamme tänä vuonna sekä 80-vuotiasta Terveydenhoitajaliittoa että terveydenhoitajien monipuolista työtä lähellä ihmistä läpi elämän. Pääset seuraamaan tärkeitä kohtaamisia näiden uutiskirjeiden välityksellä. Opiskeluajan kohtaamiset tasoittavat sekä opiskeluaikaa että nuoren kasvukipuja aikuiseksi.

Opiskelijan suuressa elämänmuutoksessa ja opintohaasteissa terveydenhoitaja on tärkeä tuki. Terveydenhoitaja toteuttaa opiskelijoiden terveyden- ja sairaanhoitopalveluja, joihin sisältyvät muun muassa mielenterveyshäiriöiden ja päihdeongelmien varhainen toteaminen, hoito ja jatkohoitoon ohjaus, seksuaaliterveyttä edistävät palvelut sekä opiskelijan erityisen tuen ja tutkimuksen tarpeen varhainen tunnistaminen ja tarvittaessa jatkotutkimuksiin ja hoitoon ohjaaminen. Tämä on tärkeää työtä, joka vaikuttaa opiskelijan hyvinvointiin ja terveyteen pitkälle tulevaisuuteen.

Terveydenhoitajaliitto on puolestaan taistellut ja vaikuttanut vahvasti terveydenhoitajakoulutuksen säilyttämisen puolesta. Jos tutkintoon johtava koulutus olisi muutettu pelkiksi erikoistumisopinnoiksi, olisi koko terveydenhoitajanimike poistunut.

Terveydenhoitaja – lähellä ihmistä läpi elämän

Terveydenhoitajaliitto – lähellä terveydenhoitajaa läpi työuran

Superlahjakortti_kuva

Hanki uusi jäsen, saat 50 € Superlahjakortin – teille molemmille!

Tunnetko terveydenhoitajan tai audiomomin, joka ei vielä ole Terveydenhoitajaliiton jäsen?

Nyt jäsenyydestä on iloa sekä uudelle jäsenelle että suosittelijalle. Kun hankit uuden jäsenen liittoon, saatte molemmat 50 euron Superlahjakortin.

Lisäksi joulukuussa 2018 arvotaan 500 euron Superlahjakortti kaikkien jäseniä hankkineiden kesken.

Lähetämme kahdeksan kampanjakirjettä vuoden 2018 aikana. Niiden lisäksi lähetämme normaalin uutiskirjeen kerran kuukaudessa.

Suomen Terveydenhoitajaliitto
Mikonkatu 8 A