Suomen Terveydenhoitajaliitto ry logo
Kampanjakirje 6/2018
email_header_6

Juhlistamme tänä vuonna sekä 80-vuotiasta Terveydenhoitajaliittoa että terveydenhoitajien monipuolista työtä lähellä ihmistä läpi elämän. Pääset seuraamaan tärkeitä kohtaamisia näiden uutiskirjeiden välityksellä. Työterveyshoitaja ylläpitää ja edistää työntekijöiden ja työyhteisöjen terveyttä ja toimintakykyä.

Ennaltaehkäisevä toiminta on merkittävä osa työterveyshuoltoa. Työterveyshoitajan tärkeä tehtävä on sekä psyykkisen että fyysisen työhyvinvoinnin ja työssä jaksamisen edistäminen.
Nykypäivänä työ haastaa tekijäänsä päivittäin, joten ennaltaehkäisevällä toiminnalla on suuri merkitys.

Työterveyslaitos yhteistyössä ammattikorkeakoulujen kanssa suunnittelee työterveyshuollon pätevöittävää ja syventävää koulutusta, ja näiden työryhmien ohjausryhmissä on vahvasti mukana myös Terveydenhoitajaliitto. Liiton tavoitteena on jatkossakin varmistaa, että kaikki työterveyshoitajat saavat tarvitsemaansa laadukasta täydennyskoulutusta.

Terveydenhoitaja – lähellä ihmistä läpi elämän

Terveydenhoitajaliitto – lähellä terveydenhoitajaa läpi työuran

Superlahjakortti_kuva

Hanki uusi jäsen, saat 50 € Superlahjakortin – teille molemmille!

Tunnetko terveydenhoitajan tai audiomomin, joka ei vielä ole Terveydenhoitajaliiton jäsen?

Nyt jäsenyydestä on iloa sekä uudelle jäsenelle että suosittelijalle. Kun hankit uuden jäsenen liittoon, saatte molemmat 50 euron Superlahjakortin.

Lisäksi joulukuussa 2018 arvotaan 500 euron Superlahjakortti kaikkien jäseniä hankkineiden kesken.

Lähetämme kahdeksan kampanjakirjettä vuoden 2018 aikana. Niiden lisäksi lähetämme normaalin uutiskirjeen kerran kuukaudessa.

Suomen Terveydenhoitajaliitto
Mikonkatu 8 A