Suomen Terveydenhoitajaliitto ry logo
Kampanjakirje 7/2018
email_header_7_v2

Juhlistamme tänä vuonna sekä 80-vuotiasta Terveydenhoitajaliittoa että terveydenhoitajien monipuolista työtä lähellä ihmistä läpi elämän. Pääset seuraamaan tärkeitä kohtaamisia näiden uutiskirjeiden välityksellä. Seniorineuvolan tavoitteena on tukea ikäihmisiä selviytymään kotioloissa mahdollisimman pitkään. Tässä työssä tarvitaan ennaltaehkäisevän työn asiantuntijaa, terveydenhoitajaa.

Työ seniorineuvolassa sisältää ennaltaehkäisevää terveydenhoitoa sekä sairaanhoitoa. Terveydenhoitajien tärkeä tehtävä on tukea mahdollisimman pitkäaikaista toiminta- ja liikuntakykyä tarjoamalla erilaisia mittauksia ja toimenpiteitä. Myös kannustavat keskustelut asiakkaiden kanssa on tärkeä osa seniorineuvolan toimintaa.

Terveydenhoitajaliitto pitää erittäin tärkeänä, että terveydenhoitajia palkataan entistä enemmän ikäihmisten palveluihin, kuten seniorineuvoloihin, sillä väestön ikääntyessä myös ennaltaehkäisevän työn tarve lisääntyy.

Terveydenhoitaja – lähellä ihmistä läpi elämän

Terveydenhoitajaliitto – lähellä terveydenhoitajaa läpi työuran

Superlahjakortti_kuva

Hanki uusi jäsen, saat 50 € Superlahjakortin – teille molemmille!

Tunnetko terveydenhoitajan tai audiomomin, joka ei vielä ole Terveydenhoitajaliiton jäsen?

Nyt jäsenyydestä on iloa sekä uudelle jäsenelle* että suosittelijalle**. Kun hankit uuden jäsenen liittoon, saatte molemmat 50 euron Superlahjakortin.

Lisäksi joulukuussa 2018 arvotaan 500 euron Superlahjakortti kaikkien jäseniä hankkineiden kesken.

*Ei koske uusia opiskelijajäseniä eikä kannattajajäseniä.

**Suosittelijan pitää olla liiton varsinainen jäsen.

Lähetämme kahdeksan kampanjakirjettä vuoden 2018 aikana. Niiden lisäksi lähetämme normaalin uutiskirjeen kerran kuukaudessa.

Suomen Terveydenhoitajaliitto
Mikonkatu 8 A