Suomen Terveydenhoitajaliitto ry logo
Kampanjakirje 8/2018
email_header_8_v2

Juhlistamme tänä vuonna sekä 80-vuotiasta Terveydenhoitajaliittoa että terveydenhoitajien monipuolista työtä lähellä ihmistä läpi elämän. Pääset seuraamaan tärkeitä kohtaamisia näiden uutiskirjeiden välityksellä. Kohtaamiset on mahdollista järjestää myös kotiin, jos elämäntilanne sitä vaatii.

Kun voimat eivät enää riitä, mutta terveyden kannalta tärkeät hoidot ja mittaukset on tehtävä säännöllisesti, terveydenhoitaja tuo palvelut ikäihmisten kotiin. Kotikäynneillä tuetaan vanhusten selviytymistä omassa tutussa kotiympäristössään.

Terveydenhoitaja on koulutukseltaan myös sairaanhoitaja ja pystyy näin ollen toimimaan monipuolisesti edistämällä terveyttä ja ennaltaehkäisemällä sairauksia sekä hoitamaan kotona asuvien ikäihmisten sairauksia. Samalla terveydenhoitaja näkee, miten kotona asuminen sujuu. Kotihoito on tärkeä näköalapaikka elämän asiantuntijalle.

Terveydenhoitaja – lähellä ihmistä läpi elämän

Terveydenhoitajaliitto – lähellä terveydenhoitajaa läpi työuran

Superlahjakortti_kuva

Hanki uusi jäsen, saat 50 € Superlahjakortin – teille molemmille!

Tunnetko terveydenhoitajan tai audiomomin, joka ei vielä ole Terveydenhoitajaliiton jäsen?

Nyt jäsenyydestä on iloa sekä uudelle jäsenelle että suosittelijalle. Kun hankit uuden jäsenen liittoon, saatte molemmat 50 euron Superlahjakortin.

Lisäksi joulukuussa 2018 arvotaan 500 euron Superlahjakortti kaikkien jäseniä hankkineiden kesken.

Lähetämme kahdeksan kampanjakirjettä vuoden 2018 aikana. Niiden lisäksi lähetämme normaalin uutiskirjeen kerran kuukaudessa.

Suomen Terveydenhoitajaliitto
Mikonkatu 8 A