Suomen Terveydenhoitajaliitto ry logo
Uutiskirje kesäkuu 2017
sunflower-11574_1920

Mukavaa ja rentouttavaa kesää!

Terveydenhoitajaliiton toimisto on kiinni 17.-28.7.2017 välisen ajan. Muulloin palvelemme normaalisti. Tarkemmat aukioloajat ja lomatiedot löydät tästä linkistä Yhteystiedot.

Seuraava uutiskirje lähetetään elokuun lopussa. Syksyn ensimmäinen Terveydenhoitaja-lehti ilmestyy 6. syyskuuta.

Terveydenhoitajapäivät 2018 järjestetään Helsingissä 15.–16. helmikuuta

Vuoden 2018 Terveydenhoitajapäivät järjestetään Terveydenhoitajaliiton 80-vuotisjuhlien merkeissä 15.–16.2.2018 Alvar Aallon suunnittelemissa juhlavissa puitteissa, Finlandia-talossa Helsingissä. Finlandia-talossa yhdistyvät uniikilla tavalla design, toiminnallisuus ja tunnelma, joita täydentää upea sijainti aivan Helsingin keskustassa Töölönlahden rannalla. Laaja näyttelyosasto, ajankohtainen koulutustarjonta ja Finlandia-talon laadukkaat palvelut luovat puitteet juhlavuoden koulutuspäivillemme.

Elämme maailmassa, jossa muutokset ovat osa arkea. Ensi vuoden Terveydenhoitajapäivien teemoiksi ovatkin valikoituneet mm. muutos ja työhyvinvointi muutoksen keskellä.

Terveydenhoitajapäivien virallinen ohjelma julkaistaan alkusyksystä, mutta laitathan ajankohdan jo nyt muistiin kalenteriisi!

Parhaat terveystiedon kirjoittajat palkittiin ­lii­ton stipendillä

Terveydenhoitajaliitto on vuodesta 2013 jakanut stipendejä ylioppilaskokeissa parhaiten menestyneille terveystiedon kirjoittajille. Tänä vuonna stipendit jaettiin viidettä kertaa. Lue lisää.

Terveyspalvelualan sopimukseen muutoksia

Terveyspalvelualan Unioni ja Hyvinvointialan liitto ovat käyneet neuvotteluja kevään ajan. Työryhmä saavutti 2.6.2017 neuvottelutuloksen, jonka jälkeen neuvotteluosapuolten hallinnot ovat ne hyväksyneet. Lue lisää.

blog-1400242_640

Liiton blogi

Oletko huomannut, että Terveydenhoitajaliiton verkkosivuilla julkaistaan myös blogikirjoituksia?

Uusimmassa blogitekstissä liiton neuvottelupäällikkö Harri Liikkanen pohtii maakuntauudistusta ja sen vaikutusta henkilöstöön. Lue lisää.

A-lomat

A-lomien mökit

Nyt vuokrataan heinäkuun viimeiset vapaat mökkiviikot ja elokuun mökkiviikot 31 ja 32 nopeille lähtijöille reiluun alennushintaan: saat viikkovuokrasta 25 prosentin alennuksen.

Alennus koskee vain heinä-elokuun (viikot 27-32) mökkien ja lomaosakkeiden uusia varauksia ja varauksia voi tehdä 27.6.2017 asti.

Tutustu mökkeihin ja varaa mökkivarauskalenterin kautta.

Suomen Terveydenhoitajaliitto
Mikonkatu 8 A