Suomen Terveydenhoitajaliitto ry logo
Uutiskirje lokakuu 2018
th-päivät_teksti alla

Ilmoittaudu Terveydenhoitajapäiville 2019!

Ensi vuoden Terveydenhoitajapäivät pidetään Rovaniemellä 14.–15.3.2019. Päivien teemana on Terveydenhoitaja lähellä ihmistä – tukena työssä ja perheiden arjessa. Tutustu ohjelmaan tästä.

Osallistumismaksut ja ilmoittautumislinkin päiville ja iltajuhlaan löydät tästä.

Katso videokooste viime vuoden Terveydenhoitajapäivistä ja virittäydy ensi vuoden päivien tunnelmaan!

Parannuksia Levi Hotel Span jäsenetuihin

Levi Hotel Span varaamiskäytännöt muuttuvat 1.1.2019 alkaen ja samalla Terveydenhoitajaliiton tarjoama etu muuttuu paremmaksi. Jatkossa jäsen saa

• 40 % alennuksen koko huoneesta (2hh) sisältäen aamiaisen (ei kylpylää).
  • Liiton jäsenen kanssa samassa huoneessa majoittuva puoliso tai ystävä saa saman alennuksen.
  • Huoneen voi varata netistä tai soittamalla suoraan hotelliin (liiton toimistoon ei enää tarvitse ilmoittaa majoittumisajankohtaa).

Levi Hotel Spa

(HUOM! Jos huoneessa majoittuu lapsia, hintaan lisätään tarvittaessa 30 euroa/lisävuode, ei varauksia hiihtoloma-aikaan (viikot 8–10), varata voi vain perushuoneita (ei superior, juniorsviitti jne.), käyntimääräsuositus jäsenelle 1x/vuosi, ei ryhmille.)

Oletko ehdokkaana eduskuntavaaleissa 2019?

Oletko Terveydenhoitajaliiton jäsen ja ehdokkaana eduskuntavaaleissa ensi huhtikuussa? Jos vastasit molempiin kysymyksiin "kyllä", voimme julkaista ehdokasesittelysi 13.3.2019 ilmestyvässä Terveydenhoitaja-lehdessä. Jos kiinnostuit asiasta, lähetä viestiä osoitteeseen tiina.raivo@terveydenhoitajaliitto.fi, niin saat lisätietoa asiasta.

Facebook-jaokset on tarkoitettu kaikille jäsenille

Haluatko verkostoitua ja keskustella kollegojen kanssa ympäri Suomen? Haluatko kuulla terveydenhoitajatyöhön liittyvistä ajankohtaisista asioista ensimmäisten joukossa? Haluatko saada vertaistukea ja jakaa hyviä käytäntöjä? Jos kiinnostuit, liity Terveydenhoitajaliiton jaoksiin!

Jaoksia on yhteensä yhdeksän, jotta mahdollisimman moni terveydenhoitajatyön toiminta-alue tulee katetuksi. Jaokset toimivat suljettuina Facebook-ryhminä, joihin hyväksytään vain liiton jäsenet. Lue lisää ja liity mukaan!

MemberMainos
Member+ tarjoaa rahanarvoisia etuja
Oletko jo kuullut akavalaisesta Member+-jäsenetupalvelusta? Oletko rekisteröitynyt käyttäjäksi ja hyödyntänyt jäsenetuja?

Käy tutustumassa Member+:n lukuisiin rahanarvoisiin etuihin ja liity mukaan!

Member+:n kautta voit vuokrata myös A-lomien edullisia mökkejä ympäri Suomen. Lue lisää.
ehyt_tunnus_rgb_0
EHYT kouluttaa

Oletko huolissasi läheisesi tai ystäväsi päihteidenkäytöstä? Kaipaatko tukea ja käytännön työkaluja huolen puheeksi ottamiseen ja läheisen auttamiseen?

EHYT ry:n järjestämä Ensihuoli-koulutus tarjoaa tukea ja käytännön työkaluja lähipiirissä havaittuihin päihdehaittoihin puuttumiseen ja puheeksiottoon. Koulutuksen kohderyhmänä ovat läheiset ja vapaaehtoiset. Koulutus on maksuton. Lue lisää.

Suomen Terveydenhoitajaliitto
Mikonkatu 8 A