Danske Bankin sijoittamispalveluedut

Akavan liittojen jäsenet saavat etuja uusista Danske Kaupankäynti-, Danske Varainhoito- ja Danske Sijoitusneuvontapalveluissa siihen katsomatta minkä pankin asiakkaita ovat.

Ota edut käyttöön!

Ota yhteyttä – kerromme lisää eduista:
0200 25880, ma-pe 8-20
www.danskebank.fi/akava

Edut sijoituspalveluista Akavan jäsenliittojen jäsenille:
  • Akavalainen sijoittaa kanssamme edullisemmin vaikka ei siirtäisi kokonaisasiakkuutta: Danske-tili ja verkkotunnukset veloituksetta.
  • Kaupankäynti Online -palvelu ilman kuukausimaksuja ja arvo-osuustilin siirto Danske Bankiin 0 euroa. Akavalainen maksaa vain välityspalkkiot kaupoista. Lisäksi etuja sijoittajan lisäpalveluista.
  • Danske Varainhoito- ja Danske sijoitusneuvontapalveluista 15 % alennus.
  • Yrittäjälle ilmainen kartoitustapaaminen ja tukea henkilökohtaisissa lainopillisissa asioissa.
Danske Bankin sijoituspalvelut
  • Danske Bank uudisti vuosi sitten sijoituspalvelunsa Suomessa tuomalla markkinoille kolme erilaista tapaa sijoittaa sekä palvelutasot, jotka vaihtelevat puhtaista online-ratkaisuista hyvin räätälöityihin palveluihin.
  • Asiakas itse valitsee hänelle parhaiten sopivan palvelun ja palvelutason.
  • Uudistuksessa sijoitusneuvonta ja sijoitustuotteet erotettiin selkeästi toisistaan niin, että asiakas voi valita minkä verran neuvontaa haluaa, ja neuvonnalla ja tuotteilla on selkeästi oma hintansa.
Kolme palvelua ovat:
  1. Danske Varainhoito henkilölle, joka haluaa jättää varallisuutensa kokonaan pankin hoidettavaksi. Esimerkiksi aloitteleva sijoittaja pääsee jo 10 eurolla kuukaudessa helposti ja edullisesti alkuun Danske Varainhoito Online -palvelulla, joka perustuu etf-pohjaisiin sijoitusstrategioihin.
  2. Danske Sijoitusneuvonta on uudenlainen palvelu, joka sopii sijoittajalle, joka haluaa pankilta sijoitusneuvontaa, mutta haluaa tehdä lopulliset sijoituspäätökset ja kaupat itse. Danske Bank toi markkinoille ensimmäisenä pohjoismaisena pankkina digitaalisen sijoitusneuvontaratkaisun, joka perustuu indeksirahasto- ja etf-pohjaisiin mallisalkkuihin.
  3. Danske Kaupankäynti tarjoaa aktiiviselle kaupankävijälle pääsyn 25 sijoitusmarkkinalle kilpailukykyiseen hintaan ja palvelua voi täydentää lisäpalveluilla, joihin kuuluu muun muassa työkaluja omien osakevalintojen tueksi.