member+  – akavalaisten liittojen jäsenetupalvelu

Member+ on uudenlainen jäsenetupalvelu ainoastaan Akavan jäsenliittojen jäsenille – myös Terveydenhoitajaliiton jäsenille. Palveluun on kerätty kaikille akavalaisille jäsenille suunnattuja kiinnostavia etuja ja palveluja. Etujen teema tullee vaihtumaan kausittain.

Palveluun valikoituneet edut on pyritty ottamaan mukaan harkiten. Palveluun on otettu mukaan vain sellaisia etuja, joiden uskomme tuottavan jäsenistölle lisäarvoa. Sellaiset edut, jotka jäsen saa myös ilman liiton jäsenyyttä, on pyritty jättämään palvelusta pois. Toivommekin jäsenistöltä vinkkejä uusista eduista ja teemoista. Ehdotuksia voi lähettää osoitteeseen info@memberplus.fi.

Palvelusta löytyvät myös kaikki Terveydenhoitajaliiton omat edut ja palvelut. Osio tulee näkyviin, kun olet rekisteröitynyt/kirjautunut sivustolle. Haluamme näin tarjota jäsenistölle mahdollisuuden tutustua yhdellä silmäyksellä kaikkiin palveluihin ja etuihin, joita hän voi jäsenyytensä kautta hyödyntää.

www.memberplus.fi