Danske Bankin jäsenetu

Danske Bank tarjoaa uuden jäsenedun Terveydenhoitajaliiton jäsenille, jotka ovat valmistuneet opinnoistaan edeltävän kahden vuoden aikana. Saat huomattavat edut Danske Bankilta ilman kuukausi- ja vuosimaksuja (arvo on jopa yli 700 €/vuosi)*. Danske Bankin etu koskee VAIN Akavan jäsenliittojen jäseniä.

Pääset heti Danske Etuohjelman ylimmälle etutasolle. Saat parhaiden asiakkaiden edut ja alennukset ilman erillistä kuukausimaksua vähintään viideksi vuodeksi. Saat käyttöösi Marstercard Platinum -luottokortin sekä laajimmat palvelut pankkiasioidesi ja sijoitustesi hoitamiseksi. Normaalisti palvelupaketin kuukausimaksun hinta on etutasosta riippuen jopa 22,40€ / kk.

Saat muun muassa

• Laajat päivittäispankkipalvelut ja Mastercard Platinum -kortti
  • Lounge-sisäänpääsy yli 900 lentokentällä
  • Danske Investor -palvelut säästämiseen ja sijoittamiseen

Saat myös muita arvokkaita etuja. Tutustu kaikkiin etuihisi ja ota ne käyttöön: www.danskebank.fi/akava

* Danske Bankin etu- ja palvelukokonaisuus tarjotaan viideksi vuodeksi liiton jäsenelle, joka on valmistunut opinnoistaan etujen käyttöönottoa edeltävän kahden vuoden aikana. Mastercard Platinum ja Priority Pass™ -kortit edellyttävät positiivista luottopäätöstä. Arvo riippuu käyttöönotetuista eduista.