Danske Bankin edullinen Etulaina

Hae lainaa haaveidesi toteuttamiseen helposti ja nopeasti verkossa. Kaikkien pankkien asiakkaille. Voit saada lainaa maksukyvystäsi riippuen 10 000 euroon saakka (kahdella lainanottajalla 20 000 euroon saakka) ilman avausmaksua erittäin kilpailukykyisellä korolla (Euribor 12 kk lisättynä 4,90-7,90 % -yksiköllä). Saat samalla lainan hoitoon tarkoitetun säästötilin ja verkkopankkitunnukset veloituksetta.

Lainan korko on sidottu 12 kuukauden Euribor viitekorkoon ja siihen lisätään 4,90 – 7,90 prosenttiyksikköä. Tuote on Danske Bankin kertalaina. Lainan todellinen vuosikorko on 6,89 % laskettuna 12 kuukauden Euribor viitekorolla lisättynä 4,90% prosenttiyksikköä 5 000 euron luotolle (13.4.2017). Arvioitu maksettava tuleva luoton kokonaismäärä korkoineen ja kuluineen on 5.912,67 euroa laskettuna 5 000 euron luotolle (13.4.2017), sis. luoton järjestelypalkkion 0 euroa, laskutuspalkkiot 4,50 euroa/kuukausi viiden vuoden luottoajalta, yhteensä 270 euroa. Lainan maksettavaksi tulevan luoton arvioitu kokonaismäärä ja todellinen vuosikorko on laskettu olettaen, että luottoaika on viisi vuotta ja luotto nostetaan heti kokonaan käyttöön, luoton korko sekä palvelumaksut pysyvät samana koko luotonajan ja luotto maksetaan takaisin 60 saman määräisenä eränä kuukauden välein. Laskelmassa on otettu huomioon luoton perustamiseen, nostamiseen ja sopimuksen mukaiseen takaisinperintään liittyvät kulut. Tämä ei ole lainatarjous. Lainan myöntäminen edellyttää aina hyväksyttyä luottopäätöstä. Luottopäätöksen tekemistä varten Danske Bank tarkistaa asiakkaan henkilöluottotiedot Suomen Asiakastieto Oy:stä.