Jäsenetuja vapaa-aikaan

Tarjoamme monipuolisesti edullisia vapaa-aikaasi liittyviä jäsenetuja. Osa jäseneduista on vain Terveydenhoitajaliiton jäsenille, osa kaikille akavalaisten jäsenliittojen jäsenille

Levi Hotel Spa

Levi Hotel Span varauskäytännöt ovat muuttuneet. Lue lisää jäsensivuilta.

St1-edut Terveydenhoitajaliiton jäsenkortilla

Terveydenhoitajaliiton jäsenkortti on myös St1:n Käteisalennuskortti. Saat alennusta yli 400 St1- ja Shell-asemalta Suomessa, kun maksutapana on käteinen, pankkikortti, Visa Electron tai luottokortin debit-puoli. Vain Shell express -asemat eivät kuulu alennuksen piiriin. Rekisteröimällä  jäsenkorttisi saat jatkossa  ajankohtaisia etuja ja tarjouksia.  Rekisteröinti.

Tallink Silja

Tallink Silja tarjoaa akavalaisille mahdollisuuden liittyä Tallink Siljan Club One -jäseneksi ilmaiseksi, suoraan keskimmäiselle Silver-tasolle. Silver-tason etuihin kuuluu muun muassa 20 %:n perusalennus ja 35 %:n ennakkovaraajan etu tietyistä normaalihintaisista tuotteista. Lisäksi on kuukausittain vaihtuvia erikoisetuja. Täytä hakemus.  Jäsensivuilta löytyy lisätietoa Tallink Siljan jäsenedusta.

A-lomat

A-lomat vuokraa mökkejä akavalaisten liittojen jäsenille. A-lomien vuokraamat mökit ovat laadukkaita, ja ne sijaitsevat parhailla lomapaikoilla eri puolilla Suomea. Lue lisää.