Liity jäseneksi

Terveydenhoitajaliitto huolehtii eduistasi ja on tukenasi koko työurasi ajan. Jäsenenä olet oikeutettu käyttämään monipuolisia, rahanarvoisia jäsenpalveluja.

jäsenyydestä on iloa sekä uudelle jäsenelle* että mahdolliselle suosittelijalle**. Jos ystäväsi suosittelee sinua Terveydenhoitajaliiton jäseneksi, saatte molemmat 50 € arvoisen GoGiftin SuperLahjakortin! Lisäksi joulukuussa 2018 arvotaan 500 € Superlahjakortti kaikkien jäseniä* hankkineiden suosittelijoiden kesken.

Kun uusi jäsen liittyy liittoon, hän kirjoittaa suosittelijan nimen ja sähköpostiosoitteen  liittymislomakkeeseen lisätietojen kohdalle. Näin liitto saa tiedon sekä uudesta jäsenestä että suosittelijasta. Suosittelijan sähköpostiosoite on erittäin tärkeää merkata lomakkeeseen, koska lahjakortti lähetetään suoraan sähköpostiin.

HUOM! Liiton varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä terveydenhoitajan, audionomin tai vastaavassa tehtävässä toimiva henkilö.

SuperLahjakortista voit lukea lisää tästä.

*Ei koske uusia opiskelijajäseniä eikä kannattajajäseniä.

**Suosittelijan pitää olla liiton varsinainen jäsen.