Jäsenkortti uudistuu – valitse mobiili tai perinteinen!

Terveydenhoitajaliiton jäsenkortti uudistuu vuoden 2018 alusta. Voit nyt vaikuttaa siihen, otatko mieluummin kännykkään ladattavan mobiilikortin vai pidätkö perinteisen, muovisen jäsenkortin (2018–2020). Muovinen kortti lähetetään joulukuussa ilmestyvän Terveydenhoitaja-lehden mukana. Opiskelijoille lähetetään automaattisesti jatkossa vain mobiilikortti.

Jos et ilmoita, kumman kortin haluat, saat automaattisesti muovisen kortin. Jälkeenpäin voit halutessasi tilata mobiilikortin.

Miten mobiilijäsenkortti toimii?

Terveydenhoitajaliitto lähettää joulukuussa mobiilijäsenkortin. Kortilla voit tarvittaessa todistaa jäsenyytesi, ja se toimii myös matkustajavakuutuskorttina. Korttisovellus toimii ilman verkkoyhteyttä esimerkiksi ulkomailla. Sovelluksesta myös muut jäsenedut ovat helposti ja nopeasti löydettävissä.

Mobiilijäsenkortti toimitetaan tekstiviestillä: saat puhelimeesi linkin, josta voit käydä lataamassa kortin. Lompakko-sovellus, johon kortti ladataan, toimii iPhonella, Androidilla sekä Windows Phonella.