Pidä jäsentietosi ajan tasalla

On tärkeää, että ilmoitat meille aina, kun jä­sen­tie­dois­sa­si tapahtuu muutoksia. Muista siis päivittää tietosi aina kun vaihdat työpaikkaa, valmistut tai jäät syystä tai toisesta työelämästä pois.

Myös sähköpostitietojen päivittäminen on tärkeää, jotta saat kuukausittain julkaistavan liiton ajankohtaisista asioista kertovan uutiskirjeen.

Suosittelemme käyttämään henkilökohtaista sähköpostiosoitetta työpaikan sähköpostiosoitteen sijaan, jotta uutiskirje ja muut viestit tulevat varmemmin perille.

Jäsentiedot päivitetään pääsääntöisesti eAsioinnissa, tai voit ottaa yhteyttä liiton jäsensihteeriin.

Osoitteenmuutokset saamme suoraan Väestörekisteristä.

eAsioinnin käyttö on helppoa ja nopeaa

Terveydenhoitajaliitossa on käytössä jäsenille tarkoitettu eAsiointipalvelu, jonne kirjautuminen tapahtuu jäsennumerolla.

Palvelussa voit tarkastella ja muuttaa omia yhteystietojasi, tarkastella jäsenmaksujasi, lisätä palkattoman ajanjakson tietoihisi (äitiysloma, hoitovapaa, vuorotteluvapaa, työttömyys ym.) ja ilmoittaa muuttuneet työsuhdetiedosi. eAsioinnissa on myös jäsenmaksuohjeet palkattomille jaksoille.

Voit tehdä jatkuvan kalenteritilauksen kätevästi eAsioinnin kautta, jolloin sitä ei tarvitse tehdä enää joka vuosi erikseen. Myös kalenteritilauksen peruminen käy helposti eAsioinnissa. Kalenteri lähetetään automaattisesti kaikille eläkeläisjäsenille ja kaikille, jotka ovat käyneet eAsioinnissa tilaamassa kalenterin.

Kirjaudu eAsiointiin käyttäjätunnuksella, joka on liiton jäsennumerosi (ilman 172-alkuosaa ja kirjaimia) ja salasanalla, joka on syntymäaikasi muodossa ppkkvv.