20.6.2018 Terveydenhoitajaliiton chattibotti neuvoo jäsenasioissa

Akava kehittää yhdessä jäsenliittojensa kanssa digitaalisia palveluita. Tästä on hyvänä esimerkkinä uusi ns. chattibotti. Kahdeksan Akavan jäsenliittoa on julkaissut chattibotin palvelujen ja neuvonnan tueksi. Terveydenhoitajaliitto on yksi näistä liitoista.

2.6.2018 Terveydenhoitajaliitto jakaa stipendejä hyvin menestyneille terveystiedon kirjoittajille

Suomen Terveydenhoitajaliitto on vuodesta 2013 jakanut stipendejä ylioppilaskokeissa erittäin hyvin menestyneille terveystiedon kirjoittajille. Tänä vuonna stipendit jaetaan kuudetta kertaa.

31.5.2018 Terveydenhoitajaliitto Porin SuomiAreenassa 16.–18.7. – Potkukelkasta digiaikaan

Terveydenhoitajaliitolla on tänä vuonna 80-vuotisjuhlavuosi. Juhlavuoden kunniaksi haluamme tuoda esille eri yhteyksissä ennaltaehkäisevän työn ja terveydenhoitajan työn merkityksellisyyttä kansanterveyden edistämisessä. Tähän liittyen osallistumme heinäkuussa SuomiAreenaan. Olemme tulleet valituksi yhdeksi SuomiAreenan paneelitilaisuuksien järjestäjäksi sekä osallistujaksi Kansalaistorille.

Blogit

18.6.2018 9.12Neuvolan askeleet onnistuneeseen imetykseen Riitta Viitala, Vuoden Terveydenhoitaja 2018

Ensimmäiset tunnit ja päivät ovat vastasyntyneen elämässä tärkeitä imetyksen jatkumisen kannalta. Sairaalasta kotiutumisen jälkeen mahdollisimman nopea neuvolan terveydenhoitajan kotikäynti edesauttaa myös imetyksen onnistumista.

Lue lisää | 0 Kommenttia

21.5.2018 11.36Terveyden edistämisestä ja ennaltaehkäisevästä työstä Kirsi Grym, terveystieteiden kandidaatti, terveydenhoitaja

Kun puhumme vaikuttavasta terveyden edistämisestä ja ennaltaehkäisevästä työstä, on keskustelua käytävä oikeiden käsitteiden avulla, jotta ymmärrämme mistä puhutaan ja miten meidän ammattilaisina tulee toimia.

Lue lisää | 0 Kommenttia

17.5.2018 8.12Onko muutosten tuulissa huomioitu työssä jaksaminen? Anne Röppänen, osastonhoitaja, terveydenhoitaja

Terveydenhoitajat ja audionomit ovat laaja-alaisia asiantuntijoita ja tekevät vaativaa ennaltaehkäisevää sekä ongelmien varhaiseen puuttumiseen liittyvää asiantuntijatyötä.

Lue lisää | 1 Kommentti