Ajankohtaista

26.5.2018 Terveydenhoitajaliiton uudeksi puheenjohtajaksi on valittu Tiina Mäenpää

Terveydenhoitajaliiton edustajisto valitsi kevätkokouksessaan 26.5.2018 liiton uudeksi puheenjohtajaksi Tiina Mäenpään. Hän aloittaa työnsä 1.9.2018 nykyisen puheenjohtajan Leila Lehtomäen siirtyessä eläkkeelle.

9.5.2018 Asiakasseteli ja neuvolapalvelut – huonosti toimiva yhtälö

– Nyt on viimeistään tärkeää kuunnella johtavia neuvolatyön asiantuntijoita, jotka lausunnoissaan ja kirjoituksissaan varoittavat riskeistä, jotka liittyvät hallituksen esityksessä esitettyihin neuvolapalveluiden asiakasseteleihin. Terveydenhoitajaliiton vahva kanta on, että neuvolapalvelut tulee rajata kouluterveydenhuollon tavoin valinnanvapauden ulkopuolelle, toteaa liiton puheenjohtaja Leila Lehtomäki.

2.5.2018 Selvin päin kesään! Nuoria suojeltava vapaammalta alkoholin myynniltä ja päihdevaurioilta

Selvin päin kesään -kampanja muistuttaa nuoria, heidän vanhempiaan ja kaikkia kasvatusvastuussa olevia tasapainoisen tulevaisuuden rakentamisesta tämän päivän harkitsevilla ratkaisuilla. Terveydenhoitajaliitto tukee tänäkin vuonna kampanjaa.

Blogit

21.5.2018 11.36Terveyden edistämisestä ja ennaltaehkäisevästä työstä Kirsi Grym, terveystieteiden kandidaatti, terveydenhoitaja

Kun puhumme vaikuttavasta terveyden edistämisestä ja ennaltaehkäisevästä työstä, on keskustelua käytävä oikeiden käsitteiden avulla, jotta ymmärrämme mistä puhutaan ja miten meidän ammattilaisina tulee toimia.

Lue lisää | 0 Kommenttia

17.5.2018 8.12Onko muutosten tuulissa huomioitu työssä jaksaminen? Anne Röppänen, osastonhoitaja, terveydenhoitaja

Terveydenhoitajat ja audionomit ovat laaja-alaisia asiantuntijoita ja tekevät vaativaa ennaltaehkäisevää sekä ongelmien varhaiseen puuttumiseen liittyvää asiantuntijatyötä.

Lue lisää | 1 Kommentti

9.5.2018 16.37Viestin voima viserryksen kautta Kirsi Kanerva-Poranen, terveystieteiden kandidaatti, terveydenhoitaja

Voidakseen pysyä vahvana ja toimivana edunvalvontajärjestönä Terveydenhoitajaliitto tarvitsee jokaista jäsentään.

Lue lisää | 0 Kommenttia