Ajankohtaista Terveydenhoitajaliitossa

1.2.2017

eAsioinnin käyttö helpottuu – jatkossa kirjautuminen tapahtuu jäsennumerolla

Terveydenhoitajaliiton eAsioinnin käyttö helpottuu, sillä jatkossa sinne pääsee kirjautumaan käyttäjätunnuksella, joka on jäsennumero ilman 172-alkuosaa ja salasanalla, joka on syntymäaika muodossa ppkkvv. Näin ollen pankkien tupas-tunnistamista ei enää tarvita ja kaikki jäsenet – riippumatta siitä, minkä pankin asiakas on – pääsevät kirjautumaan eAsiointiin.

Terveydenhoitajaliitossa on ollut käytössä eAsiointi viime toukokuusta lähtien, ja jo sadat jäsenet ovat käyneet katsomassa ja muuttamassa tietojaan. eAsioinnissa voi muun muassa tarkastella ja muuttaa omia yhteystietoja, tarkastella jäsenmaksuja, lisätä palkattoman ajanjakson tietoihin (äitiysloma, hoitovapaa, vuorotteluvapaa, työttömyys ym.) ja ilmoittaa muuttuneet työsuhdetiedot. eAsioinnissa on myös jäsenmaksuohjeet palkattomille jaksoille. Myös jatkuvan kalenteritilauksen tai kalenterin peruutuksen voi tehdä kätevästi eAsioinnin kautta.

Nyt eAsioinnin käyttö helpottuu, sillä jatkossa sinne pääsee kirjautumaan käyttäjätunnuksella, joka on jäsennumero ilman 172-alkuosaa ja salasanalla, joka on syntymäaika muodossa ppkkvv. Näin ollen pankkien tupas-tunnistamista ei enää tarvita ja kaikki jäsenet – riippumatta siitä, minkä pankin asiakas on – pääsevät kirjautumaan eAsiointiin.

Jos et saa liiton uutiskirjettä, käy lisäämässä sähköpostiosoitteesi yhteystietoihisi eAsioinnissa. Sähköpostiosoitteen avulla pystymme lähettämään myös muita tärkeitä liiton viestejä sinulle sähköisesti.