Ajankohtaista Terveydenhoitajaliitossa

22.1.2019 11.59

Lähde mukaan iloiselle Terveydenhoitajaliiton 22 h jäsenristeilylle 11.–12.4.2019 Tallinnaan!

Mukaan mahtuu 130 Terveydenhoitajaliiton varsinaista jäsentä. Liiton edustus on myös paikalla. Akavalaisia tanssittajia on luvassa!

Silja Europalla lähtö Helsingin Länsiterminaalista 11.4.2019 (torstai) klo 18.30 ja paluu Tallinnan D-terminaalista 12.4.2019 (perjantai) klo 12.30. Helsinkiin saavutaan klo 16.00.

Jäsenhinta risteilylle on 30 euroa. Majoitus on B-luokan hytissä (2hh). Buffet-illallinen juomineen torstaina klo 20.30 ja aamiainen perjantaina kuuluvat myös hintaan. Ilmoittautuneille lähetetään lasku helmikuussa ja matkan pitää olla maksettu ennen matkaa!

Torstaina järjestetään Get together -tilaisuus klo 18.30-19.30 teatteri Europassa. Tilaisuudessa kerrotaan Terveydenhoitajaliiton ajankohtaisista asioista sekä kohotetaan malja liitolle ja mukavalle yhdessäololle.

Ilmoittaudu risteilylle viimeistään to 28.2. klo 16 tästä linkistä https://link.webropolsurveys.com/EP/57088F14D13BDC86

Risteilyn pääesiintyjänä on Samuli Edelman ja bilebändinä Booster.

Lisäksi laivalla on housebändi ja trubaduuri.

Samuli Edelmann kuuluu Suomen tunnetuimpiin tulkitsijoihin ja näyttelijöihin. Yli 20 vuotta jatkunut ura sisältää menestysalbumeita ja -hittejä sekä hienoja roolisuorituksia niin televisiossa kuin elokuvissakin.

BOOSTER aiheuttaa tarvetta kovaan biletykseen! BOOSTER on nuorta energiaa tihkuva bilebändi, joka saa tanssilattian sykkimään biisiensä tahtiin. Bändi vie yleisöltä jalat alta nuorekkaalla menollaan, timanttisella ohjelmistolla ja energisellä live-meiningillä. Nuoresta iästään huolimatta nämä musiikkialan ammattilaiset ovat ehtineet kartuttamaan kokemusta monien eturivin artistien taustajoukoissa. Tinkimättömällä asenteella eteenpäin puskevan BOOSTERin keikalla kuulet kuumimmat radiohitit sekä pop- ja rock-klassikot.