Ajankohtaista Terveydenhoitajaliitossa

2.2.2017 18.45

Terveydenhoitaja-lehden vuoden 2016 paras artikkeli on Lapset tarvitsevat aikuismaista vanhemmuutta

Psykologi Keijo Tahkokalliolle on myönnetty Terveydenhoitaja-lehden vuoden 2016 parhaan artikkelin kunniakirja artikkelistaan Lapset tarvitsevat aikuismaista vanhemmuutta. Artikkelissa kerrotaan mielenkiintoisesti lapsen aivojen kehityksestä ja siitä, miten uhmaikäinen tarvitsee rajoja ja miten vanhemman tulee olla lapselle aikuinen – ei lapsen kaveri.

Valinnan tehneen Terveydenhoitaja-lehden toimituskunnan mukaan aihe on ajankohtainen ja erittäin tärkeä. Lisäksi artikkeli on selkeästi ja asiantuntemuksella kirjoitettu ja sisältää sekä teoriaa että käytännön ohjeita. Toimituskunnan mukaan artikkeli on kokonaisuudessaan täyttä asiaa ja artikkelissa käsitellyillä asioilla kauaskantoiset vaikutukset.

Terveydenhoitaja-lehden paras artikkeli julkistettiin Terveydenhoitajapäivillä 2.helmikuuta 2017. Artikkeli julkaistiin Terveydenhoitaja-lehden numerossa 1/2016.

Lisätietoja:
Puheenjohtaja, Terveydenhoitaja-lehden päätoimittaja Leila Lehtomäki, puh. 050 522 6941, leila.lehtomaki@terveydenhoitajaliitto.fi

Suomen Terveydenhoitajaliitto STHL ry on ammattijärjestö, jonka tavoitteena on edistää terveydenhoitajien ja audionomien työmarkkinaedunvalvontaa sekä koulutuksellista, ammatillista ja yhteiskunnallista edunvalvontaa. Toimimme aktiivisesti terveyden edistämiseksi ja vaikutamme kannanotoilla ja aloitteilla työmarkkina-, koulutus- ja terveyspolitiikkaan. Terveydenhoitajaliitossa on noin 7 500 jäsentä ja se kuuluu korkeasti koulutettujen Akavaan. www.terveydenhoitajaliitto.fi