Ajankohtaista Terveydenhoitajaliitossa

2.2.2017 18.46

Viestintäpalkinto 2017 Audionomiyhdistyksen luottamushenkilöille

Terveydenhoitajaliiton Viestintäpalkinnon 2017 saavat Terveydenhoitajaliiton valtakunnallisen Audionomiyhdistyksen puheenjohtaja, audionomi Paula Peräsalo ja varapuheenjohtaja, audionomi Kati Pesonen-Simonen monipuolisesta ja aktiivisesta materiaalin tuottamisesta audionomin työstä ja audiologiasta.

Peräsalo ja Pesonen-Simonen ovat tuottaneet yhdessä ja erikseen yhteensä neljä artikkelia Terveydenhoitaja-lehteen vuoden 2016 aikana. Lisäksi he ovat aktiivisesti viestittäneet Audionomiyhdistyksen Facebook-sivuilla sekä tuottaneet säännöllisesti jäsenistölle jäsenkirjeitä ajankohtaisista audionomityöhön liittyvistä asioista ja Audionomiyhdistyksen hallituksen kokouksissa käsitellyistä asioista.

Valinnan tehneen Terveydenhoitajaliiton järjestötoimikunnan mukaan palkinnon saannin ratkaisivat monipuoliset ja hyvin kirjoitetut artikkelit audionomityöstä, audiologiasta ja audionomien kansainvälisestä toiminnasta Terveydenhoitaja-lehdessä sekä muu viestinnällinen aktiivisuus.

Viestintäpalkinnon 2017 saaja julkistettiin Terveydenhoitajapäivillä 2. helmikuuta 2017. Valinnan teki Terveydenhoitajaliiton järjestötoimikunta.

Lisätiedot:
Järjestöpäällikkö Tarja Leinonen, tarja.leinonen@terveydenhoitajaliitto.fi, puh. 050 359 7827

Suomen Terveydenhoitajaliitto STHL ry on ammattijärjestö, jonka tavoitteena on edistää terveydenhoitajien ja audionomien työmarkkinaedunvalvontaa sekä koulutuksellista, ammatillista ja yhteiskunnallista edunvalvontaa. Toimimme aktiivisesti terveyden edistämiseksi ja vaikutamme kannanotoilla ja aloitteilla työmarkkina-, koulutus- ja terveyspolitiikkaan. Terveydenhoitajaliitossa on noin 7 500 jäsentä ja se kuuluu korkeasti koulutettujen Akavaan. www.terveydenhoitajaliitto.fi