Ajankohtaista Terveydenhoitajaliitossa

26.4.2017 12.00

Akavalaisille uusi jäsenetupalvelu member+ – mistä on kysymys?

Member+ on uudenlainen jäsenetupalvelu ainoastaan akavalaisille jäsenille. Palveluun on kerätty kaikille akavalaisille jäsenille suunnattuja kiinnostavia etuja ja palveluja.

Etujen teema tullee vaihtumaan kausittain. Nyt kesää kohti mentäessä palvelussa on vahvasti esillä matkailuun liittyvät edut. Löydät sivustolta mm. A-lomien lomahuoneistot sekä useita muita matkailuetuja. Seuraava etuteema tulee liittymään niihin aiheisiin jotka jäsenistöä todennäköisesti voisi kiinnostaa syystalvella.

Palveluun valikoituneet edut pyritty ottamaan mukaan harkiten. Palveluun on otettu mukaan vain sellaisia etuja, joiden uskomme tuottavan jäsenistölle lisäarvoa. Sellaiset edut jotka jäsen saa myös ilman liiton jäsenyyttä on pyritty jättämään palvelusta pois.  Jäsenistöltä toivotaan vinkkejä uusista eduista ja teemoista. Ehdotuksia voi lähettää osoitteeseen info@memberplus.fi.

Olemme vieneet palveluun myös Terveydenhoitajaliiton omat edut ja palvelut. Osio tulee näkyviin rekisteröidyttyäsi/kirjauduttasi sivustolle. Haluamme näin tarjota jäsenille mahdollisuuden tutustua yhdellä silmäyksellä kaikkiin palveluihin ja etuihin, joita hän voi jäsenyytensä kautta hyödyntää. Terveydenhoitajaliiton edut ovat edelleen esillä myös omilla verkkosivuilla.

Kannattaa seurata member+ palvelua Facebookissa, jotta kuulet ensimmäisenä uudet edut ja palvelut sekä erikoistarjoukset. löydät member+:n osoitteesta www.facebook.com/memberplus.fi

Tervetuloa käyttäjäksi – www.memberplus.fi!