Terveydenhoitajaliiton blogi

Ajankohtaisia blogikirjoituksia terveydenhoitajien ja audionomien työstä, ammatista ja koulutuksesta.

7.11.2017 10.46Välitänkö ottaa puheeksi? Maria Kauppinen, terveydenhoitaja, kotihoidon ohjaaja

Kaunis ja tyylillä sisustettu koti tai raivaussiivousta kipeästi kaipaava kämppä. Molemmat ja kaikenlaiset kodit kätkevät oviensa taakse monenlaista elämää ja tarinaa.

Lue lisää | 0 Kommenttia | Kommentoi

17.10.2017 8.56Terveydenhoitajien osaaminen laaja-alaiseen käyttöön kunnissa Laura Ortju, terveydenhoitaja, kasvatusohjaaja

Sote, Hyte, Lape, Neva, Hype, Late – ja niin edelleen. Vaikka olisi kuinka ajan hermoilla, menevät lukuisat eri lyhenteet, hankkeet ja toimintamallit väkisinkin välillä sekaisin.

Lue lisää | 0 Kommenttia | Kommentoi

29.8.2017 9.00Sotelaisten työhyvinvointi – pitääkö olla huolissaan? Leila Lehtomäki, puheenjohtaja

Työelämä muuttuu ja muutosvauhti on kova. Näkyvissä ei ole merkkejä vähenemisestä, päinvastoin, muutosvauhti tulee kiihtymään entisestään. Pitkittyvä sote-uudistuksen valmistelu aiheuttaa työntekijöissä epävarmuutta tulevasta, ja jatkuvat toiminnan tehostamisvaatimukset ja -toimenpiteet kuormittavat työntekijöitä. Tämä ei voi olla vaikuttamatta sotelaisten työhyvinvointiin.

Seuraavat