Terveydenhoitajaliiton blogi

Ajankohtaisia blogikirjoituksia terveydenhoitajien ja audionomien työstä, ammatista ja koulutuksesta.

25.1.2018 14.35Terveydenhoitajien ja audionomien asema turvataan parhaiten JUKOn sopimuksissa Harri Liikkanen, neuvottelupäällikkö

Viimeaikainen julkinen ja some-keskustelu kunta-alan sopimusneuvotteluista on pyörinyt vilkkaasti erillisen ns. hoitajasopimuksen ympärillä. Koulutettujen hoitajien neuvottelujärjestö KoHon suunnalta erityisesti Tehy on esittänyt tavoitteekseen erillisen hoitajasopimuksen rakentamisen jo nyt käytävissä neuvotteluissa.

Lue lisää | 0 Kommenttia | Kommentoi

12.1.2018 8.00JUKO on paras ja vahvin neuvottelujärjestö terveydenhoitajille ja audionomeille Olli Luukkainen, puheenjohtaja, JUKO

JUKOn hyväksyntä, JUKOn hallituksen vahvistus ja allekirjoitus tarvitaan sopimuksiin, jotka koskettavat lähes 600 000 suomalaista palkansaajaa. Muutoin sopimuksia ei synny.

Lue lisää | 0 Kommenttia | Kommentoi

19.12.2017 14.46Valinnanvapaus puhututtaa Leila Lehtomäki, puheenjohtaja

Sote-uudistuksen ratkaisevat hetket lähestyvät ja samalla ammattilaisten huoli tulevaisuudestaan lisääntyy.

Lue lisää | 1 Kommentti | Kommentoi

Edelliset Seuraavat