Terveydenhoitajaliiton blogi

Ajankohtaisia blogikirjoituksia terveydenhoitajien ja audionomien työstä, ammatista ja koulutuksesta.

23.3.2017 15.57Valinnanvapaus ei sovellu neuvolapalveluihin Leila Lehtomäki, puheenjohtaja

Hallituksen esitysluonnoksesta laiksi asiakkaan valinnanvapaudesta sosiaali- ja terveydenhuollossa on käyty vilkasta ja kriittistä keskustelua. Keskustelun keskiössä on ollut vahvasti sairaanhoitopalvelut ja niiden saatavuus. Ennaltaehkäisevien sote-palveluiden ja neuvolapalveluiden näkökulmasta keskustelu on vasta nyt käynnistymässä.

Lue lisää | 0 Kommenttia | Kommentoi

22.2.2017 9.00Terveydenhoitajapäivät 2017 onnistuivat yli odotusten Aija Saarinen, Terveydenhoitajaliiton kehittämispäällikkö

Noin vuosi sitten käynnistyi vuoden 2017 Terveydenhoitajapäivien suunnittelu. Muutama viikko Terveydenhoitajapäivien jälkeen voin hyvillä mielin todeta: ”Me teimme sen yhdessä! Me onnistuimme!”.

Lue lisää | 0 Kommenttia | Kommentoi

9.2.2017 8.00Jukolaiset sote-uudistuksessa Olli Luukkainen, JUKOn puheenjohtaja, OAJ:n puheenjohtaja

Sosiaali- ja terveydenhoitopalveluiden uudistamiskokonaisuus on periaatteiltaan ja laajuudeltaan ainutlaatuinen hanke Suomen historiassa. Terveydenhoitajat ja Terveydenhoitajaliitto  ovat tiiviisti mukana valmistelussa JUKOn kautta.

Edelliset Seuraavat