Terveydenhoitajaliiton blogi

Ajankohtaisia blogikirjoituksia terveydenhoitajien ja audionomien työstä, ammatista ja koulutuksesta.

16.4.2018 13.38Onnellisuutta ilmassa? – terveydenhoitaja ihmisen rinnalla kulkijana läpi elämän Hannamari Auvinen, opiskeluterveydenhoitaja

YK:n 14.3.2018 julkaiseman tuoreen raportin The World Happiness Report mukaan Suomi on maailman onnellisin maa perustuen yksilön elinajan odotteeseen, sosiaaliseen tukeen ja korruptioon.

Lue lisää | 1 Kommentti | Kommentoi

20.3.2018 10.51Neuvolan kotikäynnit kunniaan Leila Lehtomäki, puheenjohtaja

Lastensuojelusta ja sen kuormittavuudesta on käyty mediassa vilkasta keskustelua. Helsingin Sanomissa 5.3.2018 esitettiin sosiaalityöntekijöiden taholta ehdotuksia lastensuojelun ongelmien ratkaisemiseksi.

Lue lisää | 1 Kommentti | Kommentoi

25.1.2018 14.35Terveydenhoitajien ja audionomien asema turvataan parhaiten JUKOn sopimuksissa Harri Liikkanen, neuvottelupäällikkö

Viimeaikainen julkinen ja some-keskustelu kunta-alan sopimusneuvotteluista on pyörinyt vilkkaasti erillisen ns. hoitajasopimuksen ympärillä. Koulutettujen hoitajien neuvottelujärjestö KoHon suunnalta erityisesti Tehy on esittänyt tavoitteekseen erillisen hoitajasopimuksen rakentamisen jo nyt käytävissä neuvotteluissa.

Lue lisää | 0 Kommenttia | Kommentoi

Edelliset Seuraavat