Terveydenhoitajaliiton blogi

Ajankohtaisia blogikirjoituksia terveydenhoitajien ja audionomien työstä, ammatista ja koulutuksesta.

20.3.2018 10.51Neuvolan kotikäynnit kunniaan Leila Lehtomäki, puheenjohtaja

Lastensuojelusta ja sen kuormittavuudesta on käyty mediassa vilkasta keskustelua. Helsingin Sanomissa 5.3.2018 esitettiin sosiaalityöntekijöiden taholta ehdotuksia lastensuojelun ongelmien ratkaisemiseksi.

Lue lisää | 1 Kommentti | Kommentoi

25.1.2018 14.35Terveydenhoitajien ja audionomien asema turvataan parhaiten JUKOn sopimuksissa Harri Liikkanen, neuvottelupäällikkö

Viimeaikainen julkinen ja some-keskustelu kunta-alan sopimusneuvotteluista on pyörinyt vilkkaasti erillisen ns. hoitajasopimuksen ympärillä. Koulutettujen hoitajien neuvottelujärjestö KoHon suunnalta erityisesti Tehy on esittänyt tavoitteekseen erillisen hoitajasopimuksen rakentamisen jo nyt käytävissä neuvotteluissa.

Lue lisää | 0 Kommenttia | Kommentoi

12.1.2018 8.00JUKO on paras ja vahvin neuvottelujärjestö terveydenhoitajille ja audionomeille Olli Luukkainen, puheenjohtaja, JUKO

JUKOn hyväksyntä, JUKOn hallituksen vahvistus ja allekirjoitus tarvitaan sopimuksiin, jotka koskettavat lähes 600 000 suomalaista palkansaajaa. Muutoin sopimuksia ei synny.

Lue lisää | 0 Kommenttia | Kommentoi

Edelliset Seuraavat