Rokotekiertue 660 pix Terv-hoit-liitto

TERKKARI GOES ROKOTUS

Rokottamistieto nyt -koulutus syksyllä 2017

Koulutus järjestetään viidellä eri paikkakunnalla – Turussa, Helsingissä, Tampereella, Oulussa ja Kuopiossa – ja sen järjestää Mediuutiset yhteistyössä Terveydenhoitajaliiton kanssa. Tapahtumassa on kumppaneina GSK, MSD ja Sanofi Pasteur.
Kaikki koulutukset järjestetään klo 13.30–18 välisenä aikana. Koulutus on suunniteltu erityisesti terveydenhoitajille, ja koulutustilaisuudet ovat osallistujille maksuttomia.

Terveydenhoitajilla on tärkeä rooli oikean rokotetiedon jakamisessa ja kansallisen rokotusohjelman toteuttamisessa. Ohjelma tuottaa terveyttä sekä säästöjä yhteiskunnalle. Sen turvallisuutta seurataan jatkuvasti. Maailmanlaajuisesti rokotukset ovat ravinnon ja puhtaan veden ohella tärkein terveyteen vaikuttava tekijä.

Rokotekriittisyys näyttää kuitenkin lisääntyvän eikä rokotuksiin liittyviin kysymyksiin ole aina helppo vastata.

Tule kuulemaan ja päivittämään tietosi rokottamisesta. Saat valmiudet vastata asiakkaiden kysymyksiin immunologiasta, kohdata epäröivän tai huolestuneen asiakkaan sekä kertoa rokotekattavuudesta ja sen merkityksestä. Koulutuksessa puretaan myyttejä, mietitään rokoteasenteita sekä valmistaudutaan kohtaamaan valeuutiset hoitotyön ammattilaisena.

Kaikki terveydenhoitajat ja viimeisen vuoden terveydenhoitajaopiskelijat ovat tervetulleita koulutukseen!

#terkkaritrokottaa
@Meditapahtumat