Terveydenhoitajaliitto palveluksessasi

Terveydenhoitajaliiton toimisto on arkisin klo 8.30–16.

Kesäaika: 15.6.–15.8. arkisin klo 8.30–15.

Osoite:
Mikonkatu 8 A (10. krs)

etunimi.sukunimi@terveydenhoitajaliitto.fi

Medialle

Etsitkö tietoa terveydenhoitajan työhön ja koulutukseen liittyvistä asioista? Ota yhteyttä meihin, autamme mielellämme. Liiton asiantuntijaverkoston kautta on helppo löytää sopiva haastateltava miltä tahansa terveydenhoitajatyön sektorilta. Jos olet kiinnostunut haastattelemaan terveydenhoitaja-asiantuntijaa, ota yhteyttä liiton viestinnän asiantuntija Tiina Raivoon, puh. 040 502 9388, tiina.raivo@terveydenhoitajaliitto.fi.

Terveydenhoitajaliiton verkkosivuilta löydät helposti myös Terveydenhoitajaliiton ajankohtaiset tiedotteet, lausunnot ja kannanotot sekä blogikirjoitukset. Voit myös seurata liiton uutisia ja tapahtumia Twitterin, Facebookin ja Instagramin kautta.

Lakimiespuhelinneuvonta työsuhdeasioissa:

Terveydenhoitajaliiton jäsenet saavat maksutonta puhelinneuvontaa työoikeudellisissa kysymyksissä puhelinnumerossa (09) 2527 4404. Soittoaika ma ja ke klo 12–14 (myös loma-aikoina). Puhelinneuvonnan numero on (09) 2527 4404. Palvelu koskee täysmaksavia jäseniä, yrittäjäjäseniä, äitiys- ja hoitovapaalla olevia sekä jatko-opiskelijoita. Etuus ei koske liiton opiskelija-, eläkeläis- tai kannattajajäseniä. Jäsenyys tarkistetaan (jäsennumero).

Laskutusosoite:

Suomen Terveydenhoitajaliitto STHL ry
Verkkolaskuosoite 003702023070
Välittäjän tunnus 003708599126
Välittäjä Liaison Technologies
Y-tunnus 0202307-0

JATTK-työttömyyskassa

JATTK-työttömyyskassa palvelee jäseniään ansiopäivärahaan, vuorottelukorvaukseen ja liikkuvuusavustukseen liittyvissä kysymyksissä. Kassaan voi olla yhteydessä joko lähettämällä sähköpostia tai soittamalla. Mikäli haluat henkilökohtaista palvelua, voit varata sähköpostitse ajan asiointia varten.

Kassan yhteystiedot ovat:

JATTK-työttömyyskassa
Hietalahdenranta 13, 8.kerros 00180 Helsinki

Sähköpostiosoite asiakaspalvelu@jattk.fi.

Puhelinnumero 09 720 68 20. Puhelinpalvelumme on auki tiistaista torstaihin kello 9.00-11.30.

Kassan verkkosivuilta osoitteesta www.jattk.fi löytyy tietoa eri etuuksista ja niiden hakemisesta. Ansiopäivärahahakemuksen liitteineen voi jättää verkkosivujen eAsioinnin kautta http://jattk.fi/palvelumme/hae_korvausta_-_easiointi.

HUOM! Mikäli et pääse kirjautumaan eAsiointiin, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@jattk.fi.

Terveydenhoitajaliiton henkilökunta
Lehtomäki, Leila, puheenjohtaja, Terveydenhoitaja-lehden päätoimittaja
Puhelin 0505226941
Leinonen, Tarja, järjestöpäällikkö, pääsihteeri
Jäsenhankinta, -huolto ja -palvelu, opiskelijatoiminta, kampanjatoiminta, järjestöviestintä
Puhelin 0503597827
Liikkanen, Harri, neuvottelupäällikkö
Neuvottelutoiminta,työsuhde-edunvalvonta ja palkka-asiat
Puhelin 0405665715
Lavikainen, Tarja, järjestösihteeri
Hallinnon sihteeri, Terveydenhoitajapäivien käytännön järjestelyt, kokousjärjestelyt, ilmoittautumiset, laskutus ja matkalaskut, Terveydenhoitaja-lehden ilmoitusmyynti, lehti- ja osoitetilaukset, liiton omistaman yksiön vuokraus.
Puhelin 0405955351
Raivo, Tiina, viestinnän asiantuntija, Terveydenhoitaja-lehden toimitussihteeri
Ulkoinen viestintä, Terveydenhoitaja-lehti, järjestöviestintä, julkaisut, verkkosivut, sosiaalinen media
Puhelin 0405029388