Terveydenhoitajaliitto palveluksessasi

Terveydenhoitajaliiton toimisto on arkisin klo 8.30–16 (kesäkuussa klo 8.30–15).

HUOM! Toimisto on kiinni 17.-28.7.2017.

Osoite:

Mikonkatu 8 A (10. krs)

etunimi.sukunimi@terveydenhoitajaliitto.fi

Medialle
Etsitkö tietoa terveydenhoitajan työhön ja koulutukseen liittyvistä asioista? Ota yhteyttä meihin, autamme mielellämme. Liiton asiantuntijaverkoston kautta on helppo löytää sopiva haastateltava miltä tahansa terveydenhoitajatyön sektorilta. Jos olet kiinnostunut haastattelemaan terveydenhoitaja-asiantuntijaa, ota yhteyttä liiton viestinnän asiantuntija Tiina Raivoon, puh. 040 502 9388, tiina.raivo@terveydenhoitajaliitto.fi.

Terveydenhoitajaliiton verkkosivuilta löydät helposti myös Terveydenhoitajaliiton ajankohtaiset tiedotteet, lausunnot ja kannanotot sekä blogikirjoitukset. Voit myös seurata liiton uutisia ja tapahtumia Twitterin, Facebookin ja Instagramin kautta.

Lakimiespuhelinneuvonta työsuhdeasioissa:

Terveydenhoitajaliiton jäsenet saavat maksutonta puhelinneuvontaa työoikeudellisissa kysymyksissä puhelinnumerossa (09) 2527 4404. Soittoaika ma ja ke klo 12–14 (myös loma-aikoina). Puhelinneuvonnan numero on (09) 2527 4404. Palvelu koskee täysmaksavia jäseniä, yrittäjäjäseniä, äitiys- ja hoitovapaalla olevia sekä jatko-opiskelijoita. Etuus ei koske liiton opiskelija-, eläkeläis- tai kannattajajäseniä. Jäsenyys tarkistetaan (jäsennumero).

Laskutusosoite:

Suomen Terveydenhoitajaliitto STHL ry

Verkkolaskuosoite 003702023070

Välittäjän tunnus 003708599126

Välittäjä Liaison Technologies

Y-tunnus 0202307-0

Terveydenhoitajaliiton henkilökunta
Lehtomäki, Leila, puheenjohtaja, Terveydenhoitaja-lehden päätoimittaja
LOMALLA 20.6.-4.8.2017
Puhelin 0505226941
Leinonen, Tarja, järjestöpäällikkö, pääsihteeri
Jäsenhankinta, -huolto ja -palvelu, opiskelijatoiminta, kampanjatoiminta, järjestöviestintä LOMALLA 26.6.-.28.7.2017